Veelgestelde vragen
Bent u op zoek naar een nieuwe horeca leverancier? Wij verwelkomen u graag als klant! Horeca Groothandel Tilburg hecht veel waarde aan persoonlijk contact met de klant. Een eigen vertegenwoordiger die samen met u een persoonlijk assortiment samenstelt en een vaste chauffeur die wekelijks uw bestelling komt leveren. Snelle service, korte lijnen en een uitgebreid assortiment tegen concurrerende prijzen, dat is waar wij voor gaan!
Klant worden
Wilt u klant worden? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop binnendienst of registreer online. Zij zorgen er dan voor dat de juiste vertegenwoordiger binnen uw regio contact met u opneemt voor een afspraak. Om klant te worden hebben we uiteraard een aantal gegevens van u nodig, onderandere een geldig KVK-nummer.
Houdt er wel rekening mee dat wij een groothandel zijn, die uitsluitend levert in de regio Noord-Brabant. Aspergeboerderijen worden wel landelijk bevoorraad. Twijfelt u of we bij u komen bezorgen? Neem dan contact met ons op.
Prijzen
Onze prijzen zijn exclusief BTW, emballage en heffingen (zoals ABB, SUP of verbruiksbelasting).
Vragen, klachten of opmerkingen
U kunt uw vragen, klachten of opmerkingen doorgeven aan onze afdeling verkoop. Indien u een klacht heeft over een specifiek product, vragen wij u dit direct te melden bij onze afdeling verkoop. Daarnaast is het van belang om het desbetreffende product te bewaren, zodat wij of de fabrikant dit eventueel retour kunnen nemen.
Bestellen en bezorgen
U kunt uw bestelling telefonisch, per e-mail of via de webshop doorgeven. Deze bestelling ontvangen wij uiterlijk om 12.00 uur op e werkdag voor levering. Bezorging in overleg aan de hand van de ordergrootte. Daarvoor maken wij duidelijke afspraken met u voor wat betreft de bestelwijze, het bestelmoment en de leverfrequentie.
Het is uiteraard wel mogelijk om een bestelling zelf bij ons af te halen.